tiistai 25. toukokuuta 2021

Ennakkoäänestys on alkanut!

Olen ehdolla Vantaan valtuustoon. Työskentelen kansanedustaja Antti Häkkäsen eduskunta-avustaja. Aikoinaan olen työskennellyt myös mm. kansanedustaja Sari Sarkomaan ja kansanedustaja Heikki Vestmanin avustajana. Olen äiti, tytär, sisko, vaimo, maisteri (FM, genetiikka) ja järjestöaktiivi, mm. MLL Korso-Koivukylän puheenjohtaja sekä varavaltuutettu.

Ihmisten tavoittaminen on vaalien alla ollut aiempaa hankalampaa koronarajoitusten vuoksi. Pyydän tukeasi ja sitä, että suosittelisit minua sukulaisille ja ystäville. Näissä vaaleissa jokaisella äänellä on erityisen suuri merkitys.

Jos haluat Vantaalle järkivaltuutetun joka mm. kantaa vastuuta kaikenikäisistä vantaalaisista, vastustaa kuntaveron korotusta sekä arjen kallistumista ja hankaloitumista, voit äänestää minua numerolla 153. Lisätietoja ja ajatuksiani löydät mm. Helen Josefsson - Vantaa sekä henkilökohtaisesta profiilista: HelenJosefsson. Voit myös soittaa/laittaa minulle viestiä mesen kautta tai 050 345 9880.

Ennakkoäänestys järjestetään 26.5.–8.6.2021. Voit äänestää ennakkoäänestyksen aikana missä tahansa kaupungissa ja äänestyspisteessä, mutta tietenkin vain oman kunnan ehdokasta.

Olen myös suuresti kiitollinen siitä, että mm. Sari Sarkomaa, Heikki Vestman ja Antti Häkkänen minua näissä vaaleissa kannustavat. He ovat myös ehdolla omissa kotikunnissaan: Sari Helsingissä, Heikki Sipoossa ja Antti Mäntyharjussa.

Aurinkoista ennakkoäänestysaikaa kaikkialle Suomeen!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti